Kde si mohu zakoupit svůj nástroj a příslušenství AMATI?

Nástroje a příslušenství AMATI jsou prodávány prostřednictvím autorizovaných prodejců.

Prodejce ve Vaší oblasti naleznete zde, popřípadě kontaktujte obchodní oddělení zde.

V případě nepravděpodobné závady ze strany výrobce, jak mám postupovat v případě reklamace?

(informace o záruce a nástroji naleznete v brožurce, která je součástí každého prodaného nástroje)

V případě, že jste zakoupili nástroj u jednoho z našich autorizovaných prodejců, obraťte se přímo na něj.  Společně s Vámi bude zpracovávat reklamační žádost a určí kroky, které jsou nutné k vyřešení problému.

V případě, že jste nástroj zakoupili přímo u výrobce kontaktujte našeho servisního technika zde.

Při každé jednotlivé reklamační žádosti musí být uvedeno sériové číslo, které je uvedeno v záruční brožurce a vyryto na nástroji.

Jakékoliv opravy musí být schváleny výrobcem před samotnou opravou, jinak riskujete zrušení záruky.

Záruka výrobce (náhrada škody) se nevtahuje na poškození vzniklá v důsledku nesprávného použití nástroje, chybné péče (údržby) a neoprávněných oprav.

Jak mám udržovat nástroj Amati?

Základní informace jak správně pečovat o Váš nástroj Amati naleznete zde.

Jak mám postupovat v případě nutnosti pozáručního servisu mého nástroje Amati?

V případě, že Váš nástroj vyžaduje tento typ servisu vyplňte kontaktní formulář zde a budete následně kontaktováni o ceně a dalším postupu.

Copyright © 2018 AMATI. Všechna práva vyhrazena.
YoutubeInstagramFacebook